Moje podejście

Z pewnością jest ci znane kilka szokujących faktów odnośnie palenia papierosów: rak płuc, krtani lub wylew spowodowany wdychaniem 4000 szkodliwych substancji zawartych w dymie. Oprócz tego, by palony tytoń nie miał smaku słomy, dodaje się różne substancje (np. amoniak) w celu zwiększenia sztucznej przyjemności z palenia. W latach 50tych w wielu amerykańskich reklamach papierosów występowali lekarze zachwalający krystaliczną czystość produktu. Trudno się temu dziwić – ówczesne badania kliniczne jasno wykazywały iż palenie jest zupełne nieszkodliwe.

Wiesz dokładnie ile pieniędzy puszczasz z dymem w ciągu miesiąca i co za to mógłbyś sobie kupić w skali roku. Próbowałeś nieskutecznie już kilka razy, bądź na razie intensywnie szukasz najskuteczniejszej metody. Według ostatnich wyników 5letnich badań (styczeń 2012) brytyjskich naukowców z harwardzkiej szkoły zdrowia publicznego, osoby które, połączą nikotynową terapię zastępczą z osobistym doradztwem, mają ponad dwa razy większą szansę na uwolnienie się od nałogu. Zdajesz sobie jednak sprawę, że plastry, gumy, inhalatory są dla ciebie zbyt kłopotliwe by ciągle o nich pamiętać.

Dlatego moje podejście do tego zagadnienia jest całkowicie inne. Polega ono na zmianie procesów mentalnych, nawyków fizycznych, uwolnieniu nieuświadomionych negatywnych emocji, w wyniku czego pobędziesz się nawyku bez wysiłku – po prostu przestaniesz go potrzebować!

 

Jak to działa?

Czy zastanawiałeś kiedyś, dlaczego wielu pomimo usilnych prób nie jesteś w stanie pozbyć się nałogu, podczas gdy nieliczni z łatwością, nigdy nie wracają do nałogu? Za to wszystko odpowiedzialny jest twój umysł. W sytuacjach stresowych, bądź gdy nie jesteś w stanie świadomie uwolnić się od negatywnych emocji, umysł szuka najlepszego sposobu relaksacji. Z jakiegoś powodu uznał on, iż palenie jest najskuteczniejszą i najlepszą metodą uwolnienia cie od negatywnych emocji. Wkrótce ta metoda staje się sztucznym, mechanicznym nawykiem po który sięgasz za każdym razem, by poczuć się lepiej. Wg. Freuda, palenie to nic innego jak podświadoma potrzeba wzięcia głębszego, relaksującego oddechu.

W przypadku, gdy czynnik stresujący zniknął, bądź nieświadomie nauczyłeś się w inny sposób skutecznie relaksować, nawyk palenia może być porzucony raz na zawsze. natomiast każda próba porzucenia palenia (sposobu relaksacji), gdy jesteś spięty i pełen negatywnych emocji skazana jest na niepowodzenie, dopóki nie pozbędziesz się przyczyny twojego niepokoju.

Może być wiele powodów dla których chcesz pozbyć się kłopotliwego nałogu:

  • być może masz na uwadze zdrowie swojej rodziny i nie chcesz by dłużej była biernym palaczem
  • chcesz poprawić swoje zdrowie i finanse, lub spełnić swoje marzenie a palenie skutecznie stoi ci na przeszkodzie
  • bądź po prostu poczuć sie lepiej

Podczas procesu coachingu:

  • poznasz mechanizm działania twojego umysłu
  • omówimy mechanizm powstawania nałogu palenia
  • pozbędziesz się ograniczających przekonań
  • nauczysz się głęboko oddychać, prawidłowo używając swoją przeponę, wykorzystując techniki Yogi Pranajam
  • nauczysz się zawsze mieć dostęp do stanu relaksacji
  • zmienisz swoje nawyki mentalne co spowoduje, że automatycznie przestaniesz czerpać przyjemność z palenia
  • znajdziesz alternatywny sposób relaksowania się, który jest dla ciebie bardziej korzystny
  • dostaniesz rady dietetyczne, jak ograniczyć możliwe zwiększenie wagi ciała wynikające z rzucenia palenia

Kim są moi klienci?

Są to osoby które;

  • wielokrotnie korzystały z plastrów, gum i inhalatorów
  • cierpią na brak motywacji
  • palenie kojarzy im się z relaksem
  • uważają palenie za część własnej osobowości

 

Nie będziemy rzucać palenia. Po prostu zmienimy twoje niekorzystne nawyki mentalne, popracujemy na emocjach, co spowoduje, że automatycznie przestaniesz potrzebować papierosa jako narzędzia do osiągnięcia relaksu. Sprawdź metodę, która pomogła już wielu osobom, poczuć się wolnym od nałogu z jednoczesnym zachowaniem optymalnej wagi ciała.

 
 
 

Jak wygląda proces coachingu?

Zanim spotkamy się po raz pierwszy prześlę Ci ankietę z pytaniami na które należy odpowiedzieć przed rozpoczęciem pracy. Jej celem jest sprecyzowanie celów coachingu. Następnie umówimy się na pierwsze spotkanie, aby się poznać, ustalić ramy formalne i orientacyjny czas pracy. To spotkanie jest darmowe i dopiero po nim podejmiesz decyzję o zakupie i formie płatności.

Praca z bezsennością trwa do czterech sesji coachingowych w zależności od charakteru oraz głębokości jej przyczyny. Podczas coachingu zlokalizujemy przyczynę negatywnych emocji, a następnie poprowadzę cię przez proces uwolnienia się od nich, dzięki czemu zapomnisz o paleniu raz na zawsze. Więcej o tym czym jest coaching i jak wygląda proces coachingu przeczytasz tutaj.

Sesje odbywają się w odstępach od 2 do 7 dni i trwają do 1 godzinę. Po między nimi będziemy utrzymywali kontakt e-mailowy lub telefoniczny. Podczas sesji być może zajdzie potrzeba przekazania Ci pewnej wiedzy czy umiejętności lub wykonania przez Ciebie pewnych ćwiczeń w domu. W razie ewentualnych pytań lub problemów będziesz mógł się zwrócić z nimi do mnie także po zakończeniu pracy.

Adres biura w którym odbędzie się sesja otrzymasz e-mailem po podjęciu decyzji o inwestycji w coaching. Spotkania odbywają się w centrum Wrocławia.

Koszt coachingu to 698 zł brutto.

Od czego zacząć?

Tutaj znajdziesz formularz rejestracji. Wypełnij go, a skontaktuję się z Tobą w przeciągu 24 godzin, aby przesłać Ci ankietę oraz ustalić datę pierwszego – informacyjnego – spotkania.